vrijdag 11 augustus 2017

Een blog

 Beste lezers,

Ik maak nogal wat mee en ik voel de behoefte om het te delen met jullie!
Misschien hebben jullie er wat aan, of brengt het alleen wat los, geeft het een lach op je gezicht of slechtst ergenis. Het kan alle kanten op!
Wat dat betreft vind ik het ook altijd spannend om iets over mezelf te vertellen, ik ben er niet zo goed in om mezelf te promoten of op te kaart te zetten. De kwaliteit van mijn werk zou dat moeten doen, en gelukkig gebeurd dat de afgelopen 10 jaar ook al.
De komende tijd zal ik, onregelmatig, wat over mezelf delen. Gebeurtenissen die mijn leven verrijken, of die ervoor zorgen dat ik persoonlijk verder kwam. Of gewoon verhalen uit de praktijk, wat ik heb ervaren met mensen die om wat inzicht verlegen zaten en hoe dat verliep.

groetjes Astrid Zoutenbier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten